Grey's Anatomy

Många sitter förmodligen fastklistrade framför tvn just nu.
Femman.
Nya avsnitt av Grey's.
Det hade jag också gjort om jag hade haft en tv...
MEN! Istället har jag ju haft tid till att städa.

Kikade faktiskt in vårt motionsspår ikväll.
Mycket upp och ned, vilket var rätt skönt :)

Fikade med sötnosen inne i stan förut (:
Det var mysigt!

Imorgon måste jag ta och handla, och verkligen sätta igång med plugget!
Parodtenta om två veckor, och det var visst mer att läsa än jag tänkt.
Men jag har klarat värre saker, så det skall allt fungera :)

Nu ska jag äta upp min macka, borsta tänderna och sedan fortsätta läsa slutet av boken "Vattenmelonen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0