Födelsedagsbarn

Idag känner jag ett födelsedagsbarn (:
Madeleine Nylander (observation för möjlig felstavning)
Hoppas du får en underbar födelsedag!
Inte alla som partar in sin födelsedag ;)


Själv har jag förövrigt varit och handlat lite mat. Dock visade det sig när jag tömde påsen att jag mest kom hem med grönsaker? Är det vegetarian jag håller på att bli? I alla fall så har jag tvättid just nu, så jag tvättar lite med. Min jacka har dock fläckar som inte går bort, så det blir till att ringa 911 (mamma).
Har kommit underfund med att kräm - speciellt hallonkräm - är så otroligt äckligt!
Det mättar ju ingenting! Och är alldeles för sött - usch!
När min tvätt är klar tänkte jag ta mig en joggingtur och därefter sätta mig och plugga parod.
Ska ta och höra av mig till den kära fastighetsskötaren också, jag har en del saker att gnälla över.
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad roligt att du uppmärksammade lilla mig en dag som denna :D det värmer!

kramar från söder

2008-10-02 @ 16:44:30
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0