Födelsedagsbarn Emma

Många som fyller år i oktober verkar det som (:
Först hade vi Madde, sedan Sahra och Gunilla.
Och dagen till ära har vi Emma :)
Lilla 20-åringen :D
Äntligen! Helt kalasbra!
Ha en underbar födelsedag tösen min :) <3¨


Vaknade för 20 minuter sedan (halv tio). Verkade vara ett strålande väder när jag tittade ut över rummet (oj vad det lät stort) och det var alldeles ljust. Mycket riktigt, det kommer bli en fantastisk höstdag idag. En promenad med kameran i högsta hugg låter ganska lockande, vilket jag hoppas att jag hinner med. Hade gärna velat träna idag också, det var nog två veckor sedan sist (herregud, att man inte tar sig mer tid...Faller man ur är det minsann segt att komma tillbaka). Har en himla massa plugg som måste fixas, jag hoppas jag hinner med att renskriva allt jag tänkt idag, i så fall kanske man kan passa in ett pass ikväll. Det är ju så att det försvinner ca 2-3 timmar när jag ska iväg och träna. Först ska man ta sig dit, sedan träna, duscha, torka, klä på sig, och sedan skall man ta sig tillbaka också. Jag verkligen älskar att träna, inget snack om saken, men när man har annat som kommer i vägen - som plugget, vilket är första prioritet - så blir det rätt svårt att hinna med. Ibland åtminstone. Det finns inga ursäkter för att inte träna egentligen, men så är det. Jag får se vad som hinns med. Prio 1 idag är i alla fall att hinna renskriva alla jävla anteckningar (som man hade lovat sig själv att skriva rent samma dag som man haft föreläsningen...undra när man skall bli så smart att verkligen följa det man tänker?)

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0