Bullbak och placksamling

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med Carrooo :)
Vi har bakat bullar, det var ju ändå kanelbullens dag igår :D
Vi bakar nog dom bästa bullarna i hela världen ;)
Fyfan vad gooda :)
Har pratat strunt och drömt oss bort till London - och massa andra ställen med för den delen.


Det är även andra dagen av mitt placksamlande. Har alltså inte borstat tänderna på två dagar nu.
Jag känner mig så himla äcklig!!!
Först tänkte jag att det skulle gå rätt bra, men det här gör jag aldrig om.
Gud så äckligt! Att det ens existerar att folk inte borstar tänderna!
Helt otroligt. Det känns ju som man har ett helt sockerpaket i munnen.
Mina bakterier trivs som fiskar i vattnet just nu.
De sitter nog och mumsar på sockret från bullarna nu.
Kul att man kan göra någon glad i alla fall - haha.
Jag längtar verkligen till på tisdag - och då hoppas jag verkligen att jag får en helmuns-uppfräschning med riktigt noggrann polering! Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0