2 koppar kaffe

Har nyss fått i mig två koppar kaffe, men är jag mer människa för det? Nej. Känner mig som en levande död. Försöker trycka in Triclosanets verkningsmekanismer i huvudet, vilket inte fungerar sådär jättesmidigt. Eftersom mitt liv är helt kaos inför den här tentan kan jag bara meddela att det inte blir några besök hem till mig förrän efter onsdag. Det ser ut som ett bombnedslag. Kläder på golvet, diskberg och en otroligt obäddad säng. Dessutom finns det verkligen ingenting att äta, jag har inte ens haft tid att handla. Innebärande att jag kommer få leva på nudlar fram tills på onsdag. Så illa är det kanske inte, men jag har mest bara grönsaker hemma. Har dessutom inte tränat på tre veckor nu - jag skäms!

Hade nyss besök utanför mitt fönster. En pipande liten trippande skata tyckte nog om mig.

Nä, såhär kan det inte fortsätta. Dags att trycka in lite mer information i skallen.



Någon som känner igen sig?
Tyckte det  var en helt klockren bild!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu tycker jag att det är dags för ett nytt inlägg så jag har något roligt att läsa!;)

2008-10-15 @ 14:58:59
URL: http://lurifiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0