Timrå IK

På grund av den sena uppdateringen har jag inte kunnat tala om att jag var på en pub (Kville biljard...) och kikade på Frölunda-Timrå med Martin förra torsdagen (13/11 närmare bestämt). Och det gick ju minst sagt bra. Timrå vann med 2-0. Jag njöt i fulla drag. Njöt dessutom av trevligt sällskap och öl. Sådana saker görs alldeles för sällan. Det lättar upp vardagen.

Timrå ligger än så länge bara 11 i serien (eller näst sist om man hellre vill uttrycka det så...). Det vill sig inte riktigt för dem. Jag hoppas att vändningen kom mot Frölunda. Att de nu börjar sin spikraka vandring uppåt i tabellen. Är lite besviken, även om jag inte riktigt är lika insatt som jag var för några år sedan. Men hockeyn kommer ju ändå vara Timrås stolthet, så dags att skärpa till sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0