SJ

Revidering - "Jag har förövrigt möblerat om i min lägenhet" skall mycket riktigt vara "vi möblerade om i min lägenhet"

SJ. Jag hoppas att det kan komma andra alternativ än SJ snart. Det är ju lika hopplöst varje gång, och enerverande. De har just nu en kampanj för ungdomar mellan 20-25 år. Om man är medlem i SJ Prio (ett förövrigt helt värdelöst poängsystem...) så får man köpa billiga biljetter i januari. Och då menar jag riktigt billiga. 25 spänn/biljett. Det är helt lysande! Jag gick in med stora förhoppningar om att kunna boka en sådan biljett. Tror ni det? När man kommer till det stadium på internetbokningssidan där man skall bekräfta den resan man bokat, så får man upp ett felmeddelande där det står att vald avgångstid och biljettyp är slutsåld. Varför i helvete finns den då med i tidtabellen? Där brukar man få en första anblick om vilka biljetter som finns och inte finns. Jag menar, varför kan man välja en biljett som inte finns? Dyrt har det också blivit. Även fast man bokar rätt långt i förväg. Ta betalt det kan de de jävlarna, men service kan de inte ens stava till...

Undra hur många timmar jag kommer bli försenad hem till jul då...?

Kommentarer
Postat av: Martiin

Tihi de va inte meningen att vaa petig ;D

2008-11-26 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0