Raindrops keep falling on my head

Vaknade imorse med en extremt stor lust till att ligga kvar i sängen.
Det stormade och regnade, hur kul kan det bli en måndagsmorgon?
Men, det var bara till att pallra sig upp, för Roger kan man ju inte missa...

Torsdagen inbringade ett trevligt joggingpass i mitt motionsspår - något av det jobbigaste jag gjort på länge - och en god middag med efterrätt. Hann även med en hel del shopping innan dess. Dock bara av mat och nyttigheter.

I fredags blev det en liten shoppingrunda efter skolan med Carro.
Inhandlade ett linne och en tröja. Strosade även in på Ö&B, fick köpt tvättmedel och så.
Carro handlade en julklapp åt sin karl :) Blev mest bara nyttigheter då med.
Kvällen tillbringades hos Martin med musik.

Övriga helgen har jag ägnat mig åt Martin, Buzz och TP hemma hos Carro, träning och nästan allt annat än städningen, vilket är det som behövs mest.

Åter till Roger. Vår lärare, som förövrigt är kirurg, vilken vi har i Allmän medicin nu, och vi hade honom även i Fysiologi.
En riktigt cool föreläsare som är rolig att lyssna på. Han bjuder alltid på kaffe! (Vilket han gott kan göra när han tjänar 31 000 i månaden ;) Dock blev jag förvånad över hur pass lite han faktiskt tjänade, en tandläkare har bättre ingångslön än så). Så dagen har ändå gått snabbt. Slutade även tidigare, vilket var otroligt skönt!

I veckan händer det lite smått och gott:
Måndag: Skola, städning och pluggning.
Tisdag: Skola. Bio eller träning, eller både och?
Onsdag: Skola. Träning.
Torsdag: Patient, UM, hockey.
Fredag: Skola, after work.
Lördag: Träning, fest.
Söndag: Bakisdag, träning, pluggning, städning, bingolotto?

Händelserikt. I like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0