Min första...

...patient.



Imorgon händer det.
Jag ska ha min första patient.
Jag längtar.
Det ska bli spännande.
Jag är lite nervös.
Har en bamsefjäril i magen.
Den håller sig dock rätt lugn ännu.

Jag skall ha en parodktr (tandlossningskontroll, det lät inte lika bra som parodktr...) och det stod även uppskrivet i min tidbok att supratandsten skulle bort!
Förstå vad roligt i så fall!
Jag ska depurera på en riktig patient! Woho!
(Jag börjar inse att det är svårt att hitta svenska ord när man väl lärt sig sina fackord. Dessutom är fackorden coolare. Jag menar, hur bra låter det med "ta bort tandsten" i jämförelse med "depurera"?)

Det kommer gå asbra, det vet jag!
(Måste åtminstone intala mig detta!)
Det är som när man spelar piano i en fullsatt kyrka (vilket är helt lovely),
det är bara jag som märker när jag spelar fel...

Kommentarer
Postat av: Madde

vad spännande :D det går nog alldeles utmärkt ska du se :) Kram /M

2008-11-04 @ 21:17:58
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0