Julskyltning på NK

Idag har jag skrivit Cariologi-tenta. Busenkelt. Men man ska inte vara för kaxig, man vet aldrig. Men standarden är så sjukt låg. Det gör det inte hela bättre att det är otroligt dålig information och organisation på min utbildning. Jag längtar mer och mer efter högskoleprovet, att jag fixar 2.0 (in my dreams...) och att jag kommer in på tandläkarutbildningen.

Efter tentan, som förövrigt skrevs klart på sisådär 20 minuter, åkte jag och Linn till Domkyrkan och gick på Bolagret. Jag fann mig min sladd och lampa till min julstjärna, så till helgen blir det julpyntning och jag längtar! Vi vandrade in på Indiska och lite andra affärer som har lite smått och gott, och mötte sedan upp Carro inne på NK. Vi fikade på Espresso House på NK, vilket underbart fik! Hur mysigt som helst! Och en otroligt trevlig personal... Varje år har NK även sina julskyltningsteman (för er där hemma som inte får se det...). Supermysigt, och fint. I like it a lot. Efter fikat blev det en sväng i Nordstan. Hittade sista delen till pappas julklapp, så det kändes bra. De hade en 1/2 priset-kampanj på Dressmann, 1/2 priset på ALLT i butiken dessutom. Så jag passade på. Man får inte vara dum och det kunde inte ha kommit mer lägligt. Dessutom var tröjan snygg!

Jag har förövrigt möblerat om i min lägenhet. Jag är riktigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Mr Em Som e Martin

Hurdidudu! Så du tar åt dig all äran va ? ;D

"jag har möblerat om" haha tötis de va vi som möblera om =)

2008-11-24 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0