Julpyntning!

Ja ja, jag vet! Men jag kunde inte hålla mig!!

Såhär är det, när man tentapluggar är allt annat så himla mycket intressantare och roligare - inklusive städning och diskning. Så, jag la ifrån mig patologin och började dammsuga och diska. Sedan kliade det i fingrarna på mig, nu vill jag ha jul! Så, vad gjorde jag? Jo, jag bytte till mina julgardiner, satte upp stjärnan i fönstret och 2 ljusstakar. Satte även fram adventsljusstaken på bordet med fyra röda ljus i. Chokladkalendern ligger på bordet och väntar på mig. Det blev otroligt bra tycker jag! Så nu har jag jul i lägenheten! Ska försöka ta ett kort så ni får se ;) Tänk vad lite byte av gardiner och lampor kan göra. Det är ju en helt annan lägenhet! Löv it!

Jag älskar julen! Och i år är det något alldeles extra, jag har jul jul jul hela tiden! Lovely! På söndag skall det drickas glögg i gott sällskap och ätas lite pepparkakor, tända första adventsljuset och lyssnas på julmusik! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt! :D jag måste erkänna att jag också tjuvstartade lite :P!

kram!/M

2008-11-28 @ 18:11:39
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0