Hora?

Sådärja, nyss hemkommen från ett Friskispass. Var inte nöjd med passet, det var ju inte ens jobbigt.. Det gick som inte att ta i mer för tempot i musik var så pass lågt! Baah. Jag går dit för att pumpa slut på mig, men icke denna gång. Well well.

I veckan har jag tränat, pluggat (ytterst lite), Linn har haft sin första patient och jag assade, vi har lagt anestesi i underkäken och sedan har tiden mest fördrivits, den lilla tid som fanns att fördriva. Min patient till nästa vecka hade avbokat sin tid, så det blir till att ringa och boka in två patienter till veckan. Jag har också försökt febrilt att få tag i UM, vilket verkar vara totalt katastrofalt svårt i den här jävla kommunen. Jag var till och med dit i tisdags, men då hade dom för lite folk så då skulle jag vända mig till ett ställe här i Backa istället som skulle ha telefontider mellan 10.30-11.30 (tider som förövrigt inte passar sig att ringa på...). Jag ringde igår på grund av att jag slutade skolan så tidigt... TROR NI ATT DET FUNGERADE!? Vaaaa.. Jag blir så arg!

Igår träffade jag Martin runt 11 på Backaplan. Vi käkade på donken, bara för att man fick en meny gratis. Sedan strosade vi runt lite. Jag införskaffade mig ett par skor till min klänning jag köpt, lite smink, en systembolagspåse (inte bara påsen...), och lite anteckningsblock. Handlade även massa mat. Vi åt en asgod middag bestående av min favoritpotatisgratäng och den grillade kycklingen jag fick gratis från Hemköp. Hellyckat :)

Jaha, och ikväll vankas det fest! Funderar på om jag ska slänga i mig lite lunch, börja plugga lite (?) eller börja fixa i ordning mig (haha), för runt 17 beger jag mig mot en av favvotöserna :)

Halloween ikväll, så om någon skulle anse att man ser ut som en hora ikväll (vilket jag verkligen inte hoppas, men kommer vara klädd i helsvart osv. Inte så kortkort så jag skulle kunna betraktas som det, men man vet aldrig...) så skyller jag på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0