Festing

Lördagen inbringade en god middag hemma hos Carro efter en otroligt sur resa dit. Ingenting var bra. Jag kände mig ful, mitt hår såg ut som fan, jag såg ut att ha blivit slagen, det var kallt, mina nya skor var för stora och jag skulle bli sen. Till slut kom jag fram. Träffade Anna på vägen. Så himla skoj att hon var med. Vi traskade raskt iväg hem till Carro där Carro, jag, Linn och Anna hade en superkväll. Carro hade lagat en indisk kycklinggryta, hur gott som helst. Hon är så duktig. En god sallad stod också serverad och till på köpet hade Carro bakat bröd, vilket var superb. Under kvällens lopp fick vi i oss en hel del öl och sprit (Carro är förövrigt bartendet, vilket innebär att det hon serverar är alldeles för gott...). Vi spelade Buzz och surrade om allt mellan himmel och jord. Två kompisar till Carro kom förbi med. Sedan fick vi skjuts in till stora staden. Jag och Carro hamnade till slut på "Trägårn". Hade förövrigt askul =)

Jag orkar inte berätta. Allt kan sammanfattas med att det var en väldigt lyckad kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0