Buzz

Buzz är ett frågesportspel som spelas på en tv-spelskonsol. Ett helt otroligt bra förkrösspel, eller bara ett allmänt roligt och underhållande sällskapsspel. Detta spel tillbringade jag mig med förra fredagen i sällskap med Carro, Richard, Linn och Per hemma hos Carro. Det är superskoj! Jag skulle nästan kunna gå så långt att jag skaffar mig ett Playstation 2 när jag köper ny tv och fixar Buzz. Vi spelade Hollywood-quiz och Music-quiz. Jag ägde verkligen på Music-quizen. Jag och Carro! Man blir som besatt, man vill spela en runda till, och en till... Får ni chansen tycker jag absolut att ni ska prova! Till på köpet är Buzz otroligt rolig att lyssna på!



Buzz & Rose
Helt klart värt att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0