Summer

Ja, nog kändes det allt som sommar när man återvände tillbaka till Göteborg. Hade hänt otroligt mycket på den veckan jag var hemma. Allt är grönt och grannt! Nästan allt är utslaget. Det här är den klart bästa tiden på hela året! På sommaren är ju allt mest sönderbränt, så vad är finare än när alla träden precis har slagit ut? Vårkänslorna (och sommarkänslorna med för den delen) bara spritter i kroppen. Det har varit drygt 20 grader i skuggan idag!

Hade min första praktikdag idag. På Torslanda Folktandvård. Var väldigt skeptisk när jag fick höra att jag skulle vara där, men vilket ställe! Finns det en ledig tjänst där när jag är klar så skulle jag gärna vilja ha den! Vilken personal, helgoa ju! Såg mycket barntandvård, vilket var och är mycket intressant. På min förra praktik var det mest äldre människor, vilket gjorde det här extra roligt. Det är alltid roligt att se hur personalen handskas med så små människor. Barntandvård skulle verkligen vara något att nischa in sig på. "Tanden kommer inte förstå nånting när den vaknar sen". Det låter så sött. Var med en jättefin tandläkare som var otroligt duktig! Men nu är jag helt slut. Somnade på köksbordet efter det.

Detta är ett inlägg som skulle ha skrivits och postats förra veckan, men eftersom blogg.se strejkar ibland så försvann allt utom det ovanstående, så resten orkar jag inte skriva om, och orkar heller inte ändra texten, och känner ändå för att posta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0