RTG-tenta

Japp. Imorgon stundar röntgen-tenta. Nog en av de svåraste tentorna hittills skulle jag tro. Känns som så nu i alla fall. Känner inte att jag riktigt har kläm på det, men förhoppningsvis ska det gå bra.

Imorgon kommer även min söta familj hit till Göteborg och hjälper mig med inflytten i lägenheten. Det känns ganska konstigt att jag ska flytta, men så ligger det till i alla fall. Ska bli skönt att se dom igen!

Önska mig lycka till imorgon, det kommer allt behövas! Som tur är fick jag granska en del röntgenbilder på praktiken igår och fick lite småtips ifrån en underbar tandhygienist! Det här skall bannemig inte bli min första omtenta! Dock är jag rädd för att det är just det det kommer att bli!

Ett tillägg: Harriet är en kärring!

image18 - vackert! Inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0