ÖL

I helgen har det druckits en hel del öl faktiskt.
Började i fredags med after work på Kingan. Oh my oh my :) Fick även min present av flickorna, helt underbar ;) Ni är så söta :) Blev en McFlurry på Donken med Linn efteråt och därefter följde jag med henne hem och kikade på Kill Bill 2.

Shoppade loss på dagen igår. På kvällskvisten begav jag mig för att träffa Carro, Linn och Linns Malmö-dejt Erik, på Kingan. Blev en hel del öl, skratt och roliga samtalsämnen. Hade en riktig superkväll! <3

Till helgen funderar jag kring min inflyttningsfest. En sådan borde jag kanske ha innan jag drar hem. Vilka ska komma? Vilka ska man bjuda? Vad ska förtäras? Vad ska man göra? Gah. Projektarbete!


Kommentarer
Postat av: C.72

*klottrar lite i bloggen* =)

2008-05-25 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0