Våååår!

NU kan vi börja snacka om vad vår är för nåt ! Jädrar sicket gott väder !
Det kom ju snö igår, som faktiskt ligger kvar idag! Det är sååå jävla vackert! Gissa om jag saknat snön i år? Det är klarblå himmel ute, ca 2 + och strålande solsken! Så jäävla vackert! Som sagt, nu kan vi börja snacka om vad vår är för nåt! Har verkligen saknat våren så som den är hemma!!

Den senaste tiden har ägnats åt en jävla massa pluggande! Tentor hit och dit. I både cariologi och Anatomi. Plus en dugga i Radiologi till på köpet. Oral Mikrobiologi II klarade jag i alla fall, så nu är det en mindre omtenta man behöver tänka på. Jag vill INTE få en omtenta alltså! Har tränat en hel del också vilket är jävligt gött! Hur klarar man sig utan det? . Sedan har Martin och jag varit en hel del med Emil och Sahra! Så jävla najs! En helg mötte vi dom inne i stan. Sahra hade piercat sig ;) Snyggt blev det! Sedan drog vi till Fröken Olsson och fikade. Så jävla mysigt! Och efter det strosade vi runt i stan. Sedan blev det dubbling. Martin plockade ut 1000 spänn ;) . Och Emil gick det också bra för. Sedan drog vi till Kville Biljard och lirade biljard. Shit vad längesen det var. Alldeles för längesen! . Hem, käka, och lirade lite TP. Vilket underbar dag :) . I helgen som var kikade vi på festivalen tillsammans. Det var också najs :) . Dom är så fina tillsammans Emil och Sahra. :) Dom är som gjorda för varandra!

Har fasen inte blivit någon utgång på länge. Har inte haft något humör för det, konstigt nog. Men så är det.

Idag ska jag tvätta!

På lördag kommer jag heeeem! :D Wiiiiie :D Ska bli asskönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0