Rööööntgen!

Yes! Imorgon har jag min första röntgenpatient! Skall bli spännande. Kommer vara väldigt nervös tror jag. Hoppas man får en patient som är förstående i alla fall.

Har instruerat min lilla patient Jennifer i tandstickor idag. Det gick finemang :) Hade även ergonomi, vilket gick mindre bra. Fy vad illa man märker att man sitter alltså. Jisses. Hoppas nånting fastnar på näthinnan.

Just nu kikar jag på Rent Hus. Man blir äcklad. Försår inte hur folk kan ha det sådär, men uppenbarligen så går det. Förstår liksom inte hur det kan gå så långt, men så är det.

Visste ni förresten att det är en större belastning för bland annat ryggen, att sitta ned än att stå?

Snart har jag påsklov, snart åker jag hem. Ska bli gott! Kan dock säga att jag kommer sakna Martin, men that's life!

TIMRÅ IK <3 Fyfan vad grymt! Modo hade inte en chans ;D Hoppas på att få se hockey när jag kommer hem!

Linn ska byta lägenhet! Helt grymt! :) Nyrenoverat. Lyxigt :) Själv längtar jag till MIN flytt! Ska bli underbart! Kommer bli mysigt med vinkvällar och sånt :)

Spikade karies-tentan ! :D Jag och Jennifer ;) Radarparet ;)

Ha det fint, önska mig lycka till imorgon! :)
Jag trivs som fisken i vattnet med min utbildning! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0