Home sweet home!

Jaa nu är jag äntligen hemma! Efter den segaste tågresan jag någonsin varit med om, kom jag äntligen fram till Sundsvall kl. 04.11. Möttes av en strålande glad mamma :) Vi for hem, och var väl hemma vid halv fem. Hade inte ätit på 12 timmar så kände gärna för lite fika (jag vet, inte bra) men jag tog en ostmacka i alla fall och satt och pratade med mamma iaf en stund innan vi gick och la oss vid fem :)


I lördags vaknade jag klockan 12 efter att ha sovit 7 timmar i MIN säng. Underbart! Satt och pratade hur länge som helst med mamma och pappa. Asmysigt. Vi åt god middag - grillat (årets första grillning!) med potatisgratäng och vitlöksbröd, mums! - och satt och pratade. Sedan gick jag och duschade eftersom det var utgång som gällde! Gjorde mig i ordning och fixade ett löskokt ägg (som kanske inte blev så himla löskokt) och målade det. Sedan åkte Hjortis och jag till Emma! Möttes av strålande glada och kramande Elin, Emma och Malin :) Elin och Malin åkte sedan iväg en sväng till InBetween för att lyssna på Björns band, medan Emma, Hjortan och jag satte oss för att spela ölspelet ;) Sedan kom Isa och Vio också! Vi satt och snackade om allt möjligt och drack massa gott. Vid 22 blev det färd mot bussen och äggrace! Jag tror att jag förlorade :P Eller jag kom nog inte sist, men inte först heller. Bussresan var helmysig!! hihi. Satt och snackade hela vägen! Sedan blev det kissnödigt värre för Malin och mig som kutade före alla andra till Liquid! Fram med leget och sedan in på toan! Gudomligt! ;) . Sedan beställde jag en starköl och så satte vi oss vid ett bord - eftersom det i stort sett var folktomt vid halv-elva-tiden då vi kom in. Satt och snackade en hel del om sex! Skitbra samtal mellan mig, Vio, Malin och Isa! Haha. Det var riktigt roligt! :D Under kvällens lopp hann jag beställa 2 öl till och bli väldigt dragen. Jag snackade med någon kille, vi dummades med varandra, och om jag inte minns fel så klappade jag till honom för att han bad om det. Haha. Jaja. Kvällen avslutades med en runda på Irish och Max :) En så jävla lyckad kväll, tycker åtminstone jag! :) Hade askul! Var hemma runt 3 någon gång har jag för mig och somnade väl som en klubbad säl. Har för mig att jag pratade med Martin en stund också, men den sista ölen gjorde nog sitt. Jag har lite minnesluckor faktiskt.

Vaknade klockan halv tio på söndagmorgon. Lyckat! Alltså, varför vaknar jag jämt så tidigt när jag har varit ute? Kände mig fortfarande full när jag vaknade. Hela världen snurrade! Tryckte i mig hamburgaren jag tog med mig hem från Max, och drog i mig en halv liter vatten. Resten av dagen bestod i en massa matätande (?) och allmänt slapp. Kikade även på One Tree Hill och Andra avenyn. Dagens höjdpunkt var att jag införskaffade mig i en bärbar dator :)


Idag, den 24 mars, vaknade jag klockan 9 av att jag var så jävla kissnödig! Jaha, vad finns annat att göra än att kliva upp och gå på toaletten? Sagt och gjort. Av med väckarklockan som inte skulle ringa förrän om en och en halvtimme, upp på toaletten och sedan käkade jag frukost med mamma. Segade på en hel del sedan, tills vi gick en promenad - jag, mamma och pappa. Gick ner till Vivsta, upp vid Brandstationen och tillbaka hem. Asskönt, speciellt med tanke på det fina vädret <3 Sedan käkade jag en liten sen lunch och hoppade in i duschen för att göra mig iordning. Fixade och donade och halv fem kom Jonte och Lars och hämtade upp mig. Vi for sedan till IKEA-parkeringen och hämtade upp Sofia! Raka vägen in till staden blev det sedan, för att beställa bio-biljetter. Horton skulle allt ses! Sedan drog vi till Kebabcity och käkade. Lars och Jonte käkade varsin kebabtallrik och jag och Sofia käkade varsin kycklingsallad. Asgott var det! Sedan upp till bion och såg Horton. Den var otroligt söt tycker jag :) Har märkt att många barnfilmer faktiskt innehåller en hel del svåra ord. Hur är det möjligt att ett barn skall kunna förstå det? Fast dom bryr sig iofs kanske inte. Men ändå. Som sagt, den var otroligt söt. Lite märklig historia bara. En "jätte"elefant som en dag hittar ett korn som kommer låtandes, flygandes förbi Hortons öra. Haha. Resten får ni kika på själv ;) Se den :) Sedan drog vi hem till Jonte för att kika på resten av hockeyn! Vilken jävla kanonmatch Timrå. Fortsätt så! Bara 3 segrar kvar nu! KÄMPA TIMRÅ! Sedan följde jag med Lars och Jonte när de skulle skjutsa hem Sofia och sedan lämnade de av mig. Blev ett ytterligare förväl, men vi ses ju snart igen. Hade en asmysig kväll! Var så roligt att träffa dom igen! Sofia och Lars har jag ju inte sett sedan studenten, vilket är snart ett år sedan! Askalas idé Jonte. Det där gör vi allt om :) Superlyckad kväll! Pratade även med älsklingen. Myys! Nu ligger han förhoppningsvis och sover eftersom han skall upp och jobba imorgon. Min sötnoos. Han saknade mig sa han. <3


Imorgon har jag inte den blekaste om vad som händer. Vi får väl se.
Det är så grymt att komma hem igen för man blir så jävla glad över att få träffa alla igen! <3
Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0