Haveri

Jaha. Kom till skolan imorse, var i god tid vilket var väldigt skönt. Var sådär lagomt skönt nervös och kände att YES det här kommer gå asbra! Linn & Jag grejar det här! Jojo..Ombytta och klara gick vi in i röntgenkorridoren. Datorhaveri! Hela nätverket var nedlagt, både det stora och det lokala, så patienterna blev hemskickade, och likaså vi. Vi som var så taggade! Men så är det. Vi trodde dom skojade. Men icke. Men påsklov har vi nu i alla fall :) Linn, jag, Rebecka och Shohreh drog iväg till Haga och fikade istället, på Café Husaren :) Det var helmysigt! :)

Jaha. Nu har jag blivit förkyld. IGEN. Jag tål bannemej inte denna luften! Har aldrig varit förkyld så många gånger på ett år som jag varit sedan jag kom hit. Ojojoj.

Imorgon klockan 19 sitter jag på tåget hem mot Sundsvalls tågcentral :) Är hemma klockan 04.11. Segt. Men det ska bli bra. Mamms kommer och hämtar mig :) <3

Gonna miss you.

Glad påsk på er alla! Har inte förstått att det är påsk än!
See you!

Grattis Alva och Jocke! <3 Synd jag inte kom hem idag, då hade jag kunnat varit med och fira er. Alva har jag för mig blir 4, och Jocke fyller 15 om jag inte minns fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0