Update!

C72: HAHA! fylla är frivilligt vanvett vet du väl? ;) Hjälp mig komma på en design så ska vi se till att lösa det ;)

Happ. Nu är man hemma igen. SJ ska ha ett nackskott. Sämst service! Hade det inte varit för att det är det enda färdmedel med någorlunda priser hade jag bojkottat de för längesen. Mitt tåg skulle avgå från Göteborg 16:42 och jag skulle vara hemma kl. 23.24 - t.o.m. en halvtimmes kortare tid än vanligt! Hur lovande som helst ju. Började med att det blev förseningar inne på gbgs central. 18.05 åkte tåget äntligen upp mot sthlm. Under resans gång drygades förseingen ut med massvis med minuter, och 3 min innan vi anlände till sthlm - ca 21.45, där jag bara skulle ta det lugnt och åka vidare med samma tåg, får vi veta att dom ställt in turen (STÄLLT IN!!!) vad är det för jävla skit!? Hur kan man bara ställa in en tur så? Jävla puckon! Vi blev ombedda att gå till kundservice och boka om våra biljetter. Jaha, det enda alternativet som fanns var då nattåget som skulle avgå 23.52, och vi skulle vara hemma först 04.11. Jaha, det var väl bara till att gilla läget och vänta... 05.05 var jag hemma på sundsvalls centralstation efter ytterligare förseningar! Vafaaaan! Gaah. Resan tog mig över 12 timmar istället för de schyssta 6 & en halv timmar....BAH!

Var på Nyllets studentmottagning igår. Så fiiin så :) Hope you had the time of your life hun ;) <3

Min sötnos fyllde förövrigt 20 år igår :) Grattis igen älskling. Hoppas födelsedagen var till förväntan. <3

Vart fan är solen!? Jag åkte ju inte hem för att komma tillbaka till våren . . . Hade inte ens med mig en jacka hem. Tänkte la inte så långt. Har man varit van sol och minst 25 grader i skuggan i nästan 2 veckor i sträck så tänker man inte på att man ska norröver. Här var det igår 10 grader varmt. Eller ska jag säga kallt? Ja.

Dig börjar jag tröttna på! Skärp dig för fan!

Kommentarer
Postat av: C.72

Är det inte så att flyget är billigare än tåget, egentligen. Och att köra bil är ännu billigare? Varför åka tåg? ;)



Fast det kanske gäller oss som är över 30, förresten. Vad vet jag?



kramar

2008-06-15 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0