Kön växer!

C72: Haha, du är allt bra rolig du. Nej, det var inte Zetterberg, han är nog inte ens i Timrå längre hurridu ;) Däremot sångaren i Takida, det är inte illa det. Mycket bättre än Zetterberg ;) . Fast, jag hade ju inte haft nåt emot att stöta på Ljungberg där, oh my oh my! Och ja, "Stöta på" är som i att träffas, inget annat ;) . Idag är jag på bra humör, så du ska få en midsommarkram av mig med :D haha!  vart firar du midsommar? Tjörn? Take care <3

~ * ~


Japp, blir jobb idag med. Var fullt ös medvetslös igår kan jag säga. Jisses vad folk det var! Det lär bli en ännu större rusch idag med tanke på barnbidrag och hela faderullan. Men jag klagar inte, jag älskar att jobba när jag ser att köerna bara växer! Då går det undan vill jag lova! Dessutom är jag rätt flink i fingrarna och har huvudet med mig ;) Trevlig är jag ju också, så hur kan det gå fel menar jag? ;) (Den självgoda sidan kommer fram mer och mer...)


Börjar klockan 16, jävligt slappt. Innan dess, eftersom solen vägrar vara framme längre än ca 5 minuter åt gången, får jag väl ta mig en promenad då! Bah! Inte händer det någonting heller.


Midsommarafton imorgon.


MediaMarkt har sjunkit i mina ögon. Hur lång tid kan det ta att transportera min dator hit upp egentligen? Ni ringde för fan för en vecka sedan och sa att datorn var färdig och klar i Göteborg! GAH! Ge mig min dator! Jag saknar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0