Kändis

Japp. Inte varje dag man stöter på kändisar i mataffärer. Men det gjorde jag! Ha!

Var riktigt skönt egentligen att börja jobba. Få lite struktur på dagarna. Fast visst är det skönt att vara ledig. Men man uppskattar ju inte ledigheten förrän man har jobbat lite. Jag trivs där i kassan med mina kunder, och mitt rabblandes av PLU-koder. Helt kungligt arbete! Dessutom blir saken inte sämre av att man har trevliga arbetskamrater! Plus att jag älskar deras arbetskläder, dom är ju för fasen assnygga! Dessutom ser jag rätt bra ut i dom ;) (LINN-INSPIRERAD!)

Jag är arg på dina vänner, eller ska jag säga "så kallade"? I mina ögon är vissa av dem inte ens vatten värda! Jävla puckon!

Idag blir det arbete. Börjar kl. 15, och slutar 21.15. Blir till att skynda hem till fotbollen sedan. Och baaah! Jag är så trött på att höra och läsa kommentarer om att så länge Zlatan är på planen så fixar det sig. Det är väl för fasen en lagsport, eller har jag fel? BAH! Zlatan är överskattad! (Även fast jag tycker han har sina bra dagar han med!) Men sluta säga att allt ordnar sig så länge Zlatan spelar!

Kommentarer
Postat av: C.72

Vem är Zlatan? ;)

Sen vill jag sända en midsommarkram också. =)

2008-06-19 @ 08:45:01
Postat av: C.72

Vidare undrar jag ju vem kändisen var i affären?

Får man gissa så gissar jag på han Zetterberg. Finns inga andra kändisar i Timrå. ;)

Ska det förresten vara "stöter på", eller stöter på? Som att man träffas? För inte har du väl "stött på" Z i affären??

2008-06-19 @ 08:48:11
Postat av: C.72

Vad kul det är att skriva kommentarer. =)

2008-06-19 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0