I'm going home

Tänkte först berätta att veckan har varit helt lovely.
I tisdags på dagen blev det till att åka till Sillvik med älskade Sahra, Emil och Martin. Hade strålande väder och hade hur mysigt som helst. Badade för första gången. Hur skönt som helst <3 Dock hatar jag alla äckliga maneter. Vi köpte grillad kyckling och potatissallad, vindruvor och jordgubbar. Mums mums. :)
På kvällen blev det typ "sista kvällen med gänget". Jag, Carro och Linn träffades i Vasa och satte oss i en park och drack vin, surrade och käkade smulpaj med glass. Kommer sakna dessa töser enormt i sommar!!! <3

Onsdags var sista dagen i skolan. Redovisning och tentamensgenomgång. Det gick ju strålande.
Kvällen skall vi dock inte tala om nu i efterhand. . . (Grey's var enormt)

Fredagen spenderades med en heldag ute till havs och vid vattnet. Träffade Carro och Rickard inne i stan och därifrån begav vi oss ut till Saltholmen (Vi var inte de enda som tänkte ta oss dit ut denna dag...Vagnen var smockad). Väl på Saltholmen träffade vi Rickards pappa, Mirre och Jacob. Därifrån tog vi Rickards pappas båt ut till en ö bredvid Styrsö. Sedan bestod dagen av massvid med bad, volleybollspel, vatten-pingis och grillning. Underbart! När det var hemdags hade inte Carro och jag fått nog - säkerligen inte de andra heller, men de hade valpar att passa - så vi beslöt oss för att dra till Näset. Gaah så underbart! Helt klockren dag! <3 Jag älskar att åka båt!!!

Ja, och imorgon åker jag hem. Med blandade känslor faktiskt. Men så är det här i livet. Blir nog bra. I sommar blir det andra bullar!! ;)

Kommentarer
Postat av: C.72

Kommer du vara borta heeeela sommarn, eller?

2008-06-08 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0