...far away!

"Hej gumman! Jag saknar dig!"

Det var vad Linn inledde vårt samtal med. Tihi. Sötabit :) Jag saknar dig med! <3 Hoppas du får riktigt trevligt på din dejt ikväll stumpan! (Avis på att denna tös förövrigt ska på Peace & Love i helgen!)


Linn "sista kvällen med gänget"

Carro hade fått depurera idag den jäveln! Är så avis! Vilken erfarenhet hon får. Duktig är du! Miss u! Hoppas du har det bra uppe i Boden ;) <3


Carro med sin otroligt goda paj. "Sista kvällen med gänget"

Saknar er jättemycket!



Har vikit tvätt hela dagen lång.
Packat och sortera.
Roligt va?
Och Carro får depurera....BAH!
Men, självvalt ;)
Men nog är man avis alltid!

Imorgon väntas jobb, åter jobb.

Kommentarer
Postat av: Beundraren

Jag då ? :O

2008-06-25 @ 17:04:39
Postat av: C.72

Men vad glad jag blir! Ny design i bloggen!!

Jättefin var den.

Sen undrar jag vad depurera är?

2008-06-27 @ 09:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0