Solen?

I söndags var mamma och jag och shoppade lite i Birsta.
Träffade Emil :) Det var längesen! För längesen! Blir till att hitta på nåt!
Köpte mig några DVD-skivor och 4 par örhängen.

Var in på Lidl en sväng också. När vi var på väg kommer en snusandes Per Hallin ut genom Lidl-portarna. Ohboy :)

Vi sprang en sväng på kvällen i det underbara sommarvädret - som innebar åska.
Såg förövrigt en stoor och jäkligt stilig hackspett sist vi var där, och vart var kameran då? Hemma.

Idag har jag veckohandlat åt familjen. Tankat och köpt hostmedicin har jag också gjort. Vilken snäll människa jag är.
Var asfint väder när jag drog iväg tidigt imorse. Tänkte att det blir bra så kan jag sätta mig i solen när jag kommer hem. Haha, att man får vara så dum så man tror att solen skiner när man kommer hem. Vart inget solande där inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0