Midnatt råder...

Har haft en rätt tung dag på jobbet.
Varmt och äckligt i fika-rummet.
Inga roliga kunder.
Ont i magen.
Ont i halsen.
Trötthet.
Jag brukar inte gnälla över mitt jobb, men 11 timmar blev kanske lite väl mycket - även för mig.
Kommer åtminstone somna som en stock.

Har nyss gjort lite bankärenden såhär vid midnatt.
Inte märktes det att man fått någon lön inte.
Svisch direkt in på lägenhetskontot.
Hugaligen.
Ser fram emot den dagen jag öppnar min mail och det lyser med röd text om att jag fått ett nytt lgh-erbjudande.
Kvilletorget - 1a på 40 kvm, 3000:-, eget kök, balkong.
Som hittat.

Imorgon väntas klippor, sol och bad med mamms <3
Det ser jag fram emot!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: C.72

Vore det inte roligare med ett erbjudande om en 2:a för 1.000:- och en jätteballe ? ;)

=)

2008-07-26 @ 09:33:13
Postat av: Hankypanky!!!

Här sitter man helt solbränd och varm och läser lilla Idas blogg. Letar efter ett litet omnämnande men det dyker aldrig upp. Tåren letar sig fram i ögat och rullar ner på kinden. Lilla Henke blir ledsen och springer till hörnet av rummet och gråter in mot väggen.

2008-07-26 @ 14:10:17
URL: http://Ninjasvampis.bilddagboken.se
Postat av: C.72

Jag vill bara förtydliga för dom som missuppfattade det där med "balle".. Det är lite slang för balkong, alltså. =)

Det är dags att uppdaterea nu, Ida!

2008-07-29 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0