Den 25e smäller det!

Hejhej! =)
*pip**pip**pip*
Var det bra så?
Ett-tusen-fem-hundra-fyrtio-nio-&-femtio.
Vill du ha på summan?
100 över?
Då blir det ett-tusen-sex-hundra-fyrtio-nio-&femtio då....
...och hundra och kvittot där. Tack tack.

Något liknande kommer jag att upprepa mer än 100 gånger imorgon.
Kommer sitta där med vattenflaskan i högsta hugg - om jag nu har tid att ens dricka vatten - och med min snygga utstyrsel som jag trivs så bra med. Kommer sitta där och le och vara trevlig hela dagen.
Mellan 10-21 ska jag jobba.
11 timmar.
Löningsfredag.
See you there!

(Säger bara en sak, fan att det inte är på en lördag! Det hade varit som att jobba ca 22 timmar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0