Tandkräm

Just nu sitter jag och försöker hitta information om tandkräm. Vilken djungel. En för dittan, en för dattan. Jag gör min hemtentamen om någon undrar. 23.46.

Är supertörstig, måste nog springa och fylla på vattenflaskan.

Har börjat tycka om sill. Vad är det jag gått miste om i alla dessa år? Shit. Skärgårdssill <3

Om en vecka är jag tillbaka i Göteborg, back to business. Har lite ångest faktiskt, men det går bra så fort man kommer dit. Det är så jobbigt att behöva lämna allting - igen. Skulle dock tro att det blir bättre när jag får mitt eget. Då kan mina sötnosar ta en weekend ner till götet och hälsa på mig. Och mamma. Och pappa. Och brorsan. Alla som vill! Det blir nog helt annorlunda. Hoppas jag får schemat snart så jag kan sätta mig ned och boka hemresor - haha. Påbörjar snart min ANDRA termin! Kan ni förstå? Vad tiden går. Snart är det sommar, med sommarlov och förhoppningsvis massa sol och bad. Måste även försöka fixa mig ett sommarjobb tills dess. Vissa har ju den turen att de har fast jobb, men inte jag. Fast jag pluggar ju i och för sig, men ändå. Vill ut och jobba jag med och tjäna pengar. Men gud vad man kommer sakna skolan efter ett tag. Det är superskoj när man gör någonting man vill! Får se om man stannar som t-hygienist, eller om man kanske vidareutbildar sig till t-läkare? Who knows what the future will bring? Är åtminstone glad att jag påbörjat en utbildning eftersom jag inte har någon sedan innan.

Nej, nu ska jag hämta vatten, börja skriva och sedan hoppa ner i sängen, min älskade säng!

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Henkepenkeponken

Freakin awesome.. endast 1 vecka..

2008-01-07 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0