2008 års första dag!

NYÅRSAFTON!
Det blev fakitkst lyckat i år! Firade med några av töserna, helt underbart! Varför måste man supa ansiktet av sig bara för att det är nyår? Vi drack till tolvslaget, sedan drack vi inge mer, och vi hade det underbart ändå!!! TACK FÖR DETTA ÅRET! Älskar er! Hade en underbar nyårsafton!!!!

Mamma, du är bäst! Du skjutsade hem mig, Emma och Isa. Du ställer alltid upp <3 Du är bäst även om du inte ställer upp också. Du är den bästa mamman man kan ha :)

Nyårslöfte? Hm. Jag har ett för mig själv i huvudet. Just nu sitter jag och äter överbliven potatisgratäng. Med ANDAKT! Jo :)

Gott nytt! Och hoppas detta året bringar många skratt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0