Träning & Städning

Mhmmm. Har städat hela dagen. Som sagt, kul att man får någon hjälp . . . Not! Sitt du där med ditt jävla spel! Jag är så satans less på ditt spel!!! Allt kretsar kring ditt spel . . . Jag orkar inte bo här mer ! ! ! Jag är så jäävla less rent ut sagt ! Nu vill jag bannemig ha något eget !

Var iaf och tränade förut. Gööörskönt! Shit vad jobbigt det var idag. Jag som bara blir sämre och sämre för varje gång, eller tar jag i mer kanske . . . ? Säg det .

Night . . Om jag får sova nåt


Kommentarer
Postat av: nja

tack

2008-02-13 @ 09:54:19
Postat av: Anna

Oj, Ida det det lät inte vidare bra? =/ Det var längesen vi hörde av varandra nu. Hur är det med dig? /Piteanna ;)

2008-02-15 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0