Timbaland

Idag är det en sådan här dag då man önskar att man hade kraft till att ta tag i nåt. Jag borde plugga, men orkar inte idag. Jag borde åka och träna, men känner inte för det. Eller jo, men jag har ont i knäna, så kanske vila är bättre?

Är less! Nu ska jag klaga lite..

Om man frågar om man får låna något, så betyder det väl inte att man beslagtar det!? Det betyder inte att man kan låna det hur länge som helst och när som helst! Argh! Give it back to me!!

Om det är något illa, så finns det inte en chans att man får det, det heter RISK! Det finns inte en chans att få hål i tänderna, det finns en risk!

O
m man ska få något gjort så får man fasen göra det själv! 5 månader & fortfarande ingen nyckel!? Det kallar jag skandal!

Man får la ta sitt personliga ansvar!?

Ge mig en lägenhetsförfrågan då!!


* Grattis Carro * :)

Imorgon nalkas det fest hos Carrolajnen :) Det blir nog super!


Apologize - En av de bästa låtar som någonsin gjorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0