pity

Ja, jag tycker faktiskt lite synd om dom som inte får vara med i klass och umgås med oss ;) Vi är helt enkelt bäst! Har så jädra kul! Och det blir ju inte sämre av att man har grymma föreläsare. Doooowen! :D Han är så jävla rolig! Hoppas vi har honom fler gånger :) Idag fick jag den äran att gå och handla kaffe och kaka åt honom, haha.
Ja, ni borde vara med helt enkelt. Man får sig många goa skratt må jag säga. :)

I helgen, eller i lördags rättare sagt, så var Martin och jag över till Emil och Sahra :) Dom är för goa! Spelade TP, med Lisa och Jesper med. Många skratt vill jag lova ;) haha.
Frågan lyder ung.: "Vilket djur kan ge dig en stöt på 400 Volt?"
L: Väldigt självsäkert "En sån där bock. Med horn". ;)

Frågan lyder ung.: "Kan du ordspråket: Vilken frukt smakar alltid bäst?"
L: "Vadå, ska man svara ja eller nej?" Haha ;P

Ja, ni som inte var med missade en hel del ;)

Mamma ringde mig förut, och pratade med Pappsen imorse. Det var sköööönt :)
Även fast vi har det jäkligt roligt i skolan så kan jag ju inte låta bli att längta hem :)

Har nyss varit och tränat. Hade Malin idag. Hon är fasen grym! Fyfan vilket pass hon har! Det är så jääädrans kul!! :D wohoo! :D

Tommy verkar, som det ser ut nu i alla fall, vara på bättringsvägar. Skönt!

Imorgon är jag ledig.."ledig". Då tänkte jag kanske städa lr något sånt kul, skriva CV och möjligtvis plugga lite. LITE!

Hörrni! Ni måste testa V6 nya tuggummi med Green Tea Jasmine smak. Dom är asgoda. Att rekommenderas.
Sen är dom ju bra för tänderna med ;)

Yeah, that's all 4 2night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0