Paarty!

Djeees! :)
I fredags studande party hos Carro! Var i skolan till 12, drog hem och fick ett flipp att jag skulle iväg och träna. Dit, hem, käka, fixafixa, skjutsa martin till E.A. och sedan vagnen till Carro! Var där vid 9. Lilla Miguel kom och öppnade dörren åt mig :) En kram fick börja kvällen på ett bra sätt. Det blev en riktigt lyckad kväll!! :D Gud vad skoj jag hade! wiiiehoo! Asnajs :) Emelie är för go. :) Känner inte riktigt för att skriva detaljer, det finns inte så smaskiga saker att berätta. Hade givande samtal med Miguel, Rickard och Skåningen :) Hade verkligen askul den där kvällen. If I could turn back time, like they say ;)

  Marka in action. Jag bjuder på den . . .

Idag inhandlade jag 4 nya böcker och två klädesplagg :) En tröja för 30 kr bland annat, inte illa :)

På fredag stundas Paaarty på Munhålan. Längtar! Tror det kan bli riktigt jävla skoj! :D

Jag äääälskar min klass! TH2 is the shit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0