Ny Design

Jag ledsnar fort.
Det blir inte riktigt som jag vill ha det, men det får änna duga.

Träning idag hoppas jag, det blir najs :)
Ska fortsätta städa i rummet nu...Jippie.
Kul att man får hjälp någon gång.

Jag vill inget annat än att ha en egen lägenhet nu! Det tär på mina krafter att bo här! Jag är fanimej inte den lilla glada Ida som jag annars är i skolan, när jag är här.. Det måste vara negativa energier. Finns alltid nånting jag går runt och stör mig på! Tur jag har Kerstin, hon är så söt. Och hon förstår mig verkligen!

Din kommentar sist, hallå eller? Är det okej om man sköter skolan? Då vet jag, då ska jag också lägga mina använda tops inne på toaletten utan att slänga dom, och låta bli att plocka undan efter mig... Vad tänker du med? Eller det kanske är just det, att du inte tänker alls ibland?


image14


Jag vet inte hur många lägenheter jag har sökt sedan jag började söka...Måste vara ett hundratal...Och inte ett jäävla napp :( Söker på allt jag ser! Snäälla, snälla, ge mig en lägenhet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0