My Cool

Jaha. Nu har man haft Idol-Daniel som tränare. Ni vet, han med kaptenbindeln?
Han var sitbra och skitrolig! Tränade igår och idag. Helt underbart. Har dock ont i knäna. Undra vad det beror på? Hmm...Hoppas det går över i alla fall.

Imorgon är jag ledig. Då tänkte jag sätta mig och plugga lite. Det behövs. Snart kommer helvetesveckorna. Men så är det.

Carro och jag har planer på att gå på hockey :D Frölunda - Timrå . :D Det vill jag gääärna!

På fredag är det fest hos Carro! Det blir gött !

Justin Timberlake <3 Fan vad grymt om man kunde få se honom live då!

Jennifer kom in och varnade mig för löss. Vad tror ni hände? JO, jag sitter och kliar mig! Inbillning?

Remember: "Då ska vi se . . . "

Allt för mig.. Och självklart var det inte Idol-Daniel. Men det var nog hans dubbelgångare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0