Kingshead

"Välkomna kära fadderbarn ♥" - Det var vad som stod på anslagstavlan när vi kom till Munhålan vid 15-tiden igår.

Mötte Linn, Carro och Richard på EspressoHouse igår kl. 12 för att vi skulle gå igenom lite plugg inför Oral Mikrobiologi II-tentan på fredag. Jag fikade ingenting, lite bra faktiskt. Vi hade det mysigt, även om jag inte riktigt var motiverad inför plugg. Men ändå. Vid kvart i tre begav vi oss mot Munhålan där våra Faddrar hade fixat en liten fest för oss. Det blev riktigt riktigt trevligt! Mycket trevligare än väntat. Det blev mingel, lite hälsa hälsa, mat - kycklingsallad, efterrätt - glass & kaffe, och godis och chips - ni vet sånt som hygienister inte äter. Det blev även lite lekar, såna quiz. :) Vårt lag kom tvåa. Sedan blev det lite dans och så. Linn och jag fortsatte ut. Först hem och fixa fixa och sedan iväg till Kingshead, där Rebecka, Jouline, Linn och Emma redan befann sig. Blev en del öl och massa snack :) Några tandläkare anlände sedan. Lite märkligt ändå. Många som blir hygienister, vill egentligen bli tandläkare, och många som ska bli tandläkare vill egentligen bli läkare? Man vill alltid vara "in the lead".
Jag hade det trevligt i alla fall :)

Idag får det bli plugg. Tenta på fredag. Hektisk period just nu.
ANATOMIN ÄR FLYTTAD! Helt jävla underbart!!

Våra faddrar är bäst! ♥

LINN! - Tack för du ställer upp som du gör! Du förstår mig helt och hållet, och det är skönt att ha någon på min sida :) Du är en grym vän! ♥

Hemlängtan - ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0