En tanke

När ska han förstå att "Jag är trött" inte betyder att han ska fortsätta spela . . . ?


Har pratat med Isa idag. Det var skoj :D Hon hörde inte att det var jag först, men jag tyckte hon lät jätteglad när jag sa att det var jag :D Sötnosen där ♥ Isa, man ska aldrig sluta förvånas, eller hur?

Har även pratat med mamma och pappa :) Det var skönt! Det gav mig ny energi må jag säga! ♥

Nu vill jag bara ha en egen lägenhet...FY!


Har bokat biljetter hem nu. 22 mars kommer jag hem ♥

Imorgon blir det skola, och sedan träning. Gött som attan!


♥ Alla hjärtans dag är skräp! Den borde faktiskt förbjudas. Jag får ju mycket hellre ex. en ros på vilken annan dag som helst utom Alla hjärtans dag. Punkt. Och den meningen delar jag och min pojkvän, så nu vet ni det!

 Sötnosen och jag. Så kan det se ut efter en hel del sprit och regn ;) Banes 18-årsdag.

 Linn & Rebecka hemma hos Linn. Förkrök. Så fina!

 Jag, Tu och Carro hemma hos Linn. Supadupa!

 Linn!

 Miguel!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0