Dealen är fullbordad!

Vad har hänt sedan sist då?
Är lite dålig på att uppdatera märker jag.

Det har varit skola i veckan. Många nya kurser. En del bra, en del mindre bra.
Blev lite fika igår med Carro och Linn. Blåbärspaj med marsansås. Superb!
Sedan blev det träning med Kerstin.
Mat hos Anna, och en fortsatt trevlig kväll där med Stellan, Anna, Martin och jag. Vi satt och söp och spelade kort och pratade :) Hade astrevligt!!
Idaaaaag. Guess what? Jag har piercat mig!! Jag och Linn ;) Linns är dödscool. En genital en ;)
Den stora frågan; Gjorde det ont? Neeeej! Det var värre att ta hål i öronen!
Åkte till Tribe så jag var där ung. 12.50. 13 hade vi tid. Linn hade redan gått in för att göra sin! Så jag satte mig och väntade på min tur. Han var asbra den piercaren :) Liked him. Han berättade hur det skulle gå till, nästan i alla fall. Jag var rätt nervös, men det gick asbra!! Man tänkte liksom "jaha, va de inte mer än så?" när det var över. Haha. Linn utbrister mitt upp i allt: "Idaaaa, du har en nål rakt genom näsan ;)" VA? Jag fattade ingenting. Jag trodde han hade tagit ut den, det kändes knappt att han stack nålen genom näsan. Supercoolt! :) Jag är rätt nöjd! Har inte vant mig än. Så nu har man bling bling i näsan :)

PussiPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0