Förträffligt

Starcups är verkligen helt underbart. Engelsktalande ägare, gott kaffe och underbart fika. Dessutom trevlig inredning och en härlig miljö. Det enda negativa är att det ligger vid Prinsgatan. Kanske inte det ultimata för mig och Carro, jag i Backa och Carro i Kortedala. Men det är sådant man får ta. Vi jobbade på bra i lördags måste jag säga. Blev surr och en del strosande kring stan med de fina julbelysningarna som sitter uppe. Helt sjukt fint. Det fattas dock snö...Kvällen blev lugn med städning och tv-tittande.

Gårdagen ägnades åt pluggning, julklappshandling och adventsfirande. Varför bara fira på första advent? Jag och Martin drack glögg, åt pepparkakor, tryckte i oss godis (så himla bra...), och åt god mat. Dessutom spelade vi TP hela kvällen. Dock ett väldigt gammalt TP, innebärande att man kanske kunde var 10:e fråga. Jag ska införskaffa mig ett TP, det är görnajs!

Nu sitter jag ensam i min lägenhet. Har kommit hem från biblioteket där jag träffade Carro för att göra klart näringsläran. Nu är uppgiften inskickad och klar, vilket team vi är! Har även ringt in en patient till på onsdag, bara torsdagen som behöver fyllas på. Det kommer bli bedövning på onsdag, lite nervigt, men det går säkerligen bra. Ska alldeles strax ta och bege mig till Friskis för ett pass. Har sådan sjuk huvudvärk, så jag hoppas det släpper efter det så jag kan åka hem och laga mig en god middag och plugga.

Adjöken Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0