Nyfiken i en strut

Nyfiken på hur många det är som kikar in här egentligen.
Nu när spöktimmen avslutats kan jag tänka mig att det inte är så förfärligt många.
Många är nog ute och partajar.
Eller hittar på något annat skoj.
Ikväll har det varit lugnt.
Irene Huss har varit mitt sällskap - likväl som vinet.




Konstigt att man förlorade värde över en natt.



(Eftersom blogg.se alltid har en tendens till att inte fungera, så får jag istället lägga upp detta inlägg nu på morgonen, trots att det skrevs kl. 01.00 inatt. Bara så att ni vet)


Kommentarer
Postat av: C.72

JAG tittar alltid in här på min runda bland favoriter i datorn. Ba' så du vet. Har jag missat nåt inlägg så läser jag det också, alltså inte bara det sist postade.

Kram

2008-08-16 @ 17:36:39
Postat av: C.72

Då vill jag givetvis höra att du läser min sida också, såklart. Fast du inget kommenterar.

Kram igen.

2008-08-16 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0