Makalöst

Usain Bolt! Min nya favorit under OS.
Grattis får man säga, dubbelgrattis.
Han fyller 22 år idag, och slog nytt världsrekord igår.
Redan under 100-meters-loppet fick jag en ny favorit.
Han sprang lekande lätt i mål - nästintill joggade i mål.
Sträckte ut armarna och spexade innan mållinjen ens var nådd.
What a man, what a man.
Usain Bolt - lägg namnet på minnet.
Michael Phelps hamnar lite i skymundan eftersom världsrekorden haglar fram i simbassängen.
Detta var ett 12 år gammalt rekord - ett som ansågs vara omöjligt att slå.
För att citera Svan: Ingenting är omöjligt...

Man fylls av glädje bara man tittar på honom :)






HankyPankyDaMAN ;) : Kramar är helt ok ;) Fast då kan inte jag vara nån kompis, för jag har då aldrig fått en kram ens en gång :O haha ;) ... . hahaha det var lite gölliiit hurrudu, lite typiskt er ;D Seeee you soon ;)

Kommentarer
Postat av: C.72

Kommer du attbli lika glad över att se Usain Bolt när det uppdagas att han varit dopad undrar jag då?

Funderingar såhär i natten.. :)

2008-08-22 @ 00:58:54
Postat av: HankyPankyDaMan

Du ska få en nästa gång vi ses bara för det ! :D För övrigt så tror jag inte att Usain Bolt är dopad någonstans. Både han och Micheal Phelps tränar alldeles för mycket än vad dom egentligen ska. Läste någonstans att Usain trycker i sig runt 12000 Kcal per dygn. Det du.

2008-08-26 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0