Höst!

Selånger marknad - överskattat dravel, men ett avslut på sommaren.
Nu har jag en vecka kvar i Timrå, har avslutat mitt jobb för i sommar, och är gruvsam inför hösten.
Har ett fullspäckat schema och är ingen vintervän.
Men det ska bli så skönt att få komma igång igen.
Och framförallt att få träffa alla underbaringar igen!


En tös som i alla fall har huvudet på skaft:

"Jag bara suckar och skakar på huvudet. Förhållanden är överskattade och om du nu vill trotsa detta faktum, så se då till att inte glömma dina vänner. För trots allt är det ju de som ska trösta dig när det tar slut. Det är de som alltid ska finnas för dig och det är de du alltid ska finnas för."    - Madde

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha det är lugnt det Ida :) bara roligt att få omnämnas på ett possitivt sätt för omväxligs skull :P jag syftar förstås på systers blogg :P! De var jätteroligt att träffa dig med, även om det inte blev så långvarigt. När jag fyller år i oktober får hela timrågänget följa med ut vet jag :D Ha det bra!

/M

2008-08-17 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0