Who wants to live forever?

Sitter och njuter av att känna lukten av grillat kött! Kent håller nämligen på att göra middag. Så idag blir det grillat! För andra gången i år ;) Hade ju premiären när jag var hem, närmare bestämt den 22 mars! Mmmm, älskar grillat!

Skriver rent den prekliniska profylaktiken. Det är inte ett papper att skriva rent precis. Sitter på min bärbara. Ett av de bästa köp jag någonsin gjort!

I fredags avklarades ännu en tenta - i Parodontologi I (tandlossning). Det kändes kanon så är inte speciellt orolig över att inte ha klarat den. Hoppas vi får veta anatomin snart. Omtentan ligger ju om en vecka, så kan ju vara roligt att veta om man måste plocka fram den igen. Hoppas inte på det.

Efter tentan stack Carro, jag, Linn och Emmilie in till Haga och fikade på Grappolino. Blev till att festa till det bara för att tentan kändes så bra! En brownie med grädde och en latte. Mmmm Mmmm! Vi hade astrevligt. Vi satt nog i fyra timmar och bara tjötade. I looove it! Sedan tog vi en promenad från Haga in till staden och tog vagnen hem. Vilket underbart vårväder då! <3 Väl på Eketrägatan gick jag till Annas port och väntade på Martin och Henke. Hem och snackade med Linn. Fick ett ryck att jag skulle dit, så så fick det bli. Käkade där och kikade på asbra filmer och snackade till klockan tolv! Så jävla mysigt, och roligt framförallt! Gissa om jag längtar tills lägenheten står klar! Fick asgoda våfflor, pannkakor och en hummer- & räksoppa. Mm! Vid tolv fick Linn ett ryck att hon skulle ut till Kingan. Hade ingen direkt lust, så jag for hem :) Väl hemma var Pia och Johnny här, så det blev till att dricka lite vin och tjöta. Det var också riktigt trevligt! Blev en ganska sen sänggång. Men det får det väl vara värt ;)

Igår (lördag) kan jag inte påstå att det hände speciellt mycket. Pluggade hela dagen, efter att ha vaknat halv två(!?) Var då jävligt längesen jag vaknade så sent! FY! Jag hatar det. På kvällen kom Sahra, Emil och Kalle. Jag och Sahra lirade lite spel, typ alfapet. Jag vann ;) Vi hade trevligt tycker jag allt!

Idag har det varit strålande väder, ända fram tills nu!? Vart tog den underbara solen vägen? Well well. Har suttit och pluggat hela dagen som sagt. Skriver rent Prekliniken. Sitter busigt nog inne på nån annans nät. Pedersens trådlösa har slutat fungera.

Hoppas på att maten är klar snart. Det skall bli riktigt gott!

På onsdag mellan 15 och 21 kommer min säng och bokhylla till min lägenhet! Wohooo! Dock tycker jag att dom hade kunnat precisera tiden lite bättre kanske?

Imorgon tänkte jag att jag skulle försöka hinna med att hämta ut mina böcker, ta mig en promenad ner till Eriksberg och köpa färg och sedan ta mig till lägenheten för att slipa klart och kanske börja måla! Vill ju bli klar någon gång! Men det är svårt när det är så pass mycket att göra i skolan. Man hinner inte med så mycket annat då.

Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.

Källa: 
Ingemar Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0