Vitsippor & Maskrosor

Fick en timmes promenad för att jag glömde mitt leg.
Tur att det är asbra väder! Världens vårväder!
Medan det säkerligen fortfarande är snö kvar hemma, så blommar allt från vitsippor till maskrosor här! haha!

Nu har jag hämtat mina böcker. Dags att läsa snart kanske?
Har köpt ganska mycket böcker, och har inte börjat läsa någon!
Har dessutom lånat en bok av Linn som jag måste läsa.
Dumt att hon får boken om ett år liksom! ;)

Jaha, som vi befarade så har inte anatomi-resultaten kommit upp på anslagstavlan,
även fast han lovade att han skulle ha rättat dom. Så, nu är omtentan flyttad också.
Den kommer säkerligen ligga när jag är hemma och jag kommer säkerligen få göra om den bara för det!
Det skulle inte alls förvåna mig!

Dags att sätta lite fart med pluggandet!
Har ju skrivit rent i 2 dagar men är fortfarande inte klar...
Skall kila iväg till bussen om en timme också.
Här ska tränas!

Imorgon kommer min säng och min bokhylla! Jippie! =D

Just det! Dom sopade vägarna här idag! haha.
Tänker bara på NÄR det kommer hända hemma! Om 2 månader kanske? ;)

Män bygger broar och lägger järnvägar över öknar, och ändå kan de framgångsrikt hävda att konsten att sy i en knapp överstiger deras förmåga.


Källa: Heywood Broun


Kommentarer
Postat av: Maaliin

Hörrdu kakksmajja!! :P Vi har iaf tussilago nu och snön är nästan helt borta! Sådeså!!! :P Pösspåre!!

2008-04-17 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0