Surt sa räven!

Om rönnbären!


Haha, jag fick mig ett gott skratt av din kommentar Malin ;) <3

Another week has passed by. Jag fick reda på att jag klarade Anatomin! Helt gött.

Idag är det bakisdag. Var ut igår. Började kvällen hemma hos Linn, där vi sörplade vin och gjorde oss i ordning. Tog bussen till Grönsakstorget. Hade grymt skoj alltså!! . Gick och frågade vart vi skulle gå för att komma till Nef, där Rebecka och hennes band skulle spela. När vi är på väg får jag ett samtal... Så vi drog till seveneleven istället och köpe kakor ;) Satt på hållplatsen och mumsade. Miguel kom förbi med en kompis. Anlände lite mer folk, mycket tandtekniker, och även Linns ragg ;) If u can say so. Vi kissade även bakom Pedagogen, så nu är Pedagogen VÅR! Mohahaha! Vad gör man inte? .. Gick i alla fall vidare till Nefertiti, kikade spelningen (Rebecka var helt grym!) och drack öl. Gick vidare i mina plågsamma skor runt halva stan kändes det som ;P

Avslutade kvällen med en hamburgare på BK med Jolin. Missade sista vagnen hem med 5 minuter, så det var bara att ringa en taxi. 200 spänn fick man punga upp med!

Hade riktigt trevligt måste jag säga - at least half of the time ;)

Linn är grymt söt när hon är full ;) Fast det är hon förövrigt med såklart. Raggaren där ;)
Tänk om en annan var lika eftertraktad ;)

Ikväll blire ingenting. :P Orkar naaada!

Älsklingen bjöd mig på middag igår! Kycklingschnitzlar med klyftpotatis (eller pommes?) och bearneisesås! MMMM! Det var supergott. Vart så himla glad :) <3

Kommentarer
Postat av: J

Det blir surt i röven av rönnbär var det nån som sa här precis

2008-04-18 @ 16:38:23
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0