Step Up

Happ. Cyklade sent iväg igår kväll och köpte folköl på macken. Som ni säkert vet blir man ruinerad på mackar. Och det blev jag också. 6-pack folköl för 75 spänn. Herre gud! Men vad ska man göra när man är så sugen? Blev en tråkig sallad istället för en pizza, och en dricka till det, men det fick allt duga i matväg.

Pengarna bara flyger ur mina händer för tillfället.

Idag har Martin och jag hjälpt Anna i förrådet hela dagen. Flyttat ut alla flyttkartonger som är från Dicks lägenhet. Det tog sin tid. Sedan bjöd Anna på pizza. MMmm så gott, men oj så onyttigt. Tur att jag käkade en sallad igår då. Blev en öl ikväll med. Har allt fått lite fräknar på näsan idag, men jag hade ju hellre blivit brun, men sånt är livet.

Har fortfarande inte varit och målat mitt bord. Ajabaja. Fick mig en strykbräda idag, vilket kan vara behövligt framöver.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kika på Step Up, hoppas den är bra.

Och ja, designen på den här bloggen skall försökas ändras framöver... Det är ju som sagt vår nu, kanske skall inflika med något grönt och lite mer somrigt än svart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0