Jag ska måla hela världen, lilla mamma..

Grattis brorsan! 17 år idag! :) Hoppas du haft världens underbaraste födelsedag!

Har äntligen målat mitt bord nu. Fast det måste målas en gång till, men ändå :)

Hatar alla människor som bokstavligen sätter sig i knä på en på vagnarna/bussen!? Så jävla stor är man väl inte så man behöver sätta sig i någon annans knä? Äckligt!! Speciellt om det är otrevliga människor som nästan sätter sig i knä på en. Som han som åkte buss bredvid mig till Backa idag. Oh my god! Han satt i skinnjacka, läderskor (såna sameskor) och pälsmössa (i en buss som det förövrigt var 30 grader i), han såg allmänt lodig och äcklig och ovälvårdad ut, och han satte sig nästan i mitt knä! BLÄ! Sedan satt han och viftade med en tidning framför ansiktet för att det var så varmt. Konstigt?

Strax är det Andra Avenyn :)

Måste skriva klart Prekliniken imorgon.

På fredag åker jag hem igen! Tihi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ida, du som nu ska bli tandläkare eller nå, vad ska jag göra om jag har ont i min tand? :P De är en visdomstand, om dom nu heter så :O och jag kan typ int tugga på höger sida, ajajaj :P

Förresten så fyller du ju snart år! :) Så Grattis i förskott :D

2008-04-22 @ 16:53:48
URL: http://lurifiix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0