Veckan som gått.

Veckan ja? Vad har hänt?
Har äntligen börjat på riktigt nu känns det som. Dragit igång med biokemi och tandanatomi. Tandanatomin är verkligen döspännande! :D Så himla intressant! Men sååå många ord att lära sig. "Ocklusalt, incisivt" osv osv.

Var även på 40-årsjubileum igår för Ondontologen. Rätt tråkigt. Men fick massa god mat och fika. Och gratis-grejer. *haha* Samlade på mig massvis med tandkräm, tandborstar och så :)

I helgen så händer det inget skoj. Eller ja. Inte här i alla fall. Hela dagen idag så har Martin och jag städat i rummet. Det blev faktiskt riktigt bra. Vi får väl se hur länge det håller i sig. Snackar just nu med mina älsklingsflickor, alla är dock inte med, men några av dom ! :D Dom ska ut och parta! Hade gärna följt med alltså. Hoppas ni får skoj i alla fall! :) Imorgon tänkte jag åka in till staden en sväng. Behöver en ny väska, parfym och gärna ett par skor. Skulle behöva gå till apoteket också. Men vi får se vad det blir. Var förövrigt till Göteborgs Stadsbibliotek igår och lånade kemiboken vi hade i 3:an på gymnasiet, inte hade jag trott att den skulle komma till användning igen, men tji fick jag.

Har förövrigt fått ont i halsen. Kul. Nu kommer jag säkert bli förkyld och sjuk :( Just precis vad jag behövde *inte*

Söndag imorgon och snart är det skolan igen. Men men. Går i en bra klass tycker jag, så detta ska nog gå bra :)
"Vi" väntar förövrigt valpar! :D Mimmi, Martins ena vovve, ska ha valpisar :D och det är ett rejält flås på vovven just nu :P så dom kommer förmodligen inatt ! :D

Ha det bra alla söta människor ! :)

BTW - I'm sorry, but you're not one of us anymore. It's your own fault, so don't blame it on us.

ÄLSKAR MINA SÖTA FLICKOR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0